შეფასების კომპონენტები
июля 03, 2017
შეფასების
კომპონენტები
საშინაო დავალება
შედეგები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
შესრულებული
დავალების ხარისხი
|
ვერ
ახერხებს
|
იშვიათად
ასრულებს
|
ასრულებს
ხარვეზებით
|
თავისუფლად
ახერხებს
|
თავისუფლად
ახერხებს
|
დავალებათა შესრულების სისტემატურობა
|
არ ასრულებს დავალებას
|
პერიოდულად ასრულებს
|
სისტემატურად ასრულებს
|
აქვს გარკვეული ხარვეზები
|
სისტემატურად ასრულებს
|
საკლსო დავალებები
შედეგები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
უცნობი
სიტყვების ამოცნობა
|
ვერ
ამოიცნობს
|
ამოიცნობ
ზოგჯერ
|
ამოიცნობს
ხარვეზებით
|
ამოიცნობს
მცირე ხარვეზებით
|
ამოიცნობს
უცნობ სტყვებს ხარვეზებით
|
შემაჯამებელი დავალებები
შედეგები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ტესტირება (კითხვისა და მოსმენის
უნარ-ჩვევა
|
ვერ
ფლობს
|
ნაწილობრივ
ფლობს
|
ხარვეზებით
ფლობს
|
ფლობს
მცირე ხარვეზებით
|
სრულყოფილად
ფლობს
|
საკონტროლო
წერითი დავალებები(წერითი მეტყველების უნარ-ჩვევბი)
|
ვერ
ფლობს
|
ნაწილობრივ
ფლობს
|
ხარვეზებით
ფლობს
|
ფლობს
მცირე ხარვეზებით
|
სრულყოფილად
ფლობს
|
საკონტროლო
ზეპირი გამოკითხვა
(ზეპირმეტყველება)
|
ვერ
ფლობს
|
ნაწილობრივ
ფლობს
|
ხარვეზებით
ფლობს
|
ფლობს
მცირე ხარვეზებით
|
სრულყოფილად
ფლობს
|
შეფასების სქემა ქულების მიხედვით
გერმანულ ენაში
კითხვისა და თარგმნის უნარ-ჩვევა
კრიტერიუმები
|
1-3 ქ
|
4-5 ქ
|
6-7 ქ
|
8-10 ქ
|
კითხვის
უნარ-ჩვევა
|
ვერ
კითხულობს
|
კითხულობს
მაგრამ გაურკვევლად
|
კითხულობს
ფონეტიკური შეცდომებით მაგრამ გარკვევით
|
კითხულობს
გამართულად,ფონეტიკა დახვეწილია
|
მოსწავლე
კითხულობს და იგებს სხვადასხვა თემაზე შექმნილ ტექსტს
|
ვერ
იგებს
|
ტექტსის
შინაარს ნაწილობრივ იგებს
|
ტექსტის
შინაარს ნაწილობრივ იგებს
|
კითხულობს
და იგებს ტექსტსი მთლიან შინაარს
|
მოსწავლე
კითხულობსა და თარგმნის ტექსტს
|
ვერ
თარგმნის
|
თარგმანი
ნაწილობრივ გასაგებია
|
თარგმანი
ნაწილობრივ გასაგებია
|
თარგმნის
გარკვევით ტექსტს და იგებს მთლიანი შინაარსს
|
წერის უნარ-ჩვევა
კრიტერიუმები
|
1-3 ქ
|
4-5 ქ
|
6-7 ქ
|
8-10 ქ
|
მოსწავლე
წერს და თარგმნის წინადადებებს ქართულ ენაზე
|
ვერ
წერს და ვერ თარგმნის
|
წერს
და თარგმნის ნაწილობრივ
|
წერს
და თარგმნის წინადადებებს ქართულ ენაზე გარკვევით
|
წერს
კარგად და ზუსტად თარგმნის წინადადებებს ქართულ ენაზე
|
მოსწავლე
წერს და თარგმნის წინადადებებს უცხო ენაზე
|
ვერ
წერს და ვერ თარგმნის
|
წერს
და თარგმნის ნაწილობრივ
|
წერს
და თარგმნის წინადადებებს
უცხო ენაზე გარკვევით
|
წერს
და კარგად და ზუსტად თარგმნის წინადადებებს უცხო ენაზე
|
იცავს
პუნქტუაციისა და მართწერის ნორმებს
|
ვერ
წერს და არ იცავს პუნქტუაციის წესებს
|
წერს
და ნაწილობრივ იცავს მართწერის ნორმებს
|
წერს
და იცავს მართწერის ნორმებს
|
წერს
გარკვევით და იცავს პუნქტუაციის ნორმებს
|
moswavlis Sefasebis strategiuli gegma
Sefasebis strategiuli gegma warmoadgens informacias
moswavlis SesaZleblobis analizisa da misi progresis Sesaxeb. is aris saSualeba,
romliTac vaxdenT procesis analizsa da swavlebis procesis efeqturobis dadgenas,
romelsac daefuZneba Semdgomi dagegmva.
skolaSi xorcieldeba ganmaviTarebeli
da ganmsazRvreli Sefaseba.
mimdinare
ganmaviTarebeli Sefasebad skola miiCnevs sityvier komentars. Semajamebeli
ganmaviTarebeli Sefaseba xorcieldeba yoveli semestris bolos kaTedrebis mier
sagnSi gasaviTarebeli unarebis mixedviT Sedgenili rubrikebiT. sagnis
maswvlebeli valdebulia individualirad awarmoos semestris Semajamebeli
ganmaviTarebeli Sefasebis amsaxveli dokumenti.
mimdinare
da Semajamebeli ganmsazRvreli Sefaseba xorcieldeba niSniT, winaswar
moswavlisaTvis nacnobi rubrikebis safuZvelze. klasis damrigebeli valdebulia
individualirad awarmoos semestris Semajamebeli ganmsazRvreli Sefasebis
amsaxveli dokumenti.
Sefasebis
politika
Mმimdinare Sefaseba
mimdinare
Sefaseba warmoadgens saswavlo procesSi informaciis dazustebas imis Sesaxeb, Tu
ra ician moswavleebma, raTa Semdgomi etapi codnisa daaSenon arsebuls.
Semajamebeli Sefaseba
Temis bolos
adgili aqvs Semajamebel Sefasebas. igi moswavlesa da maswavlebels aZlevs
saSualebas moaxdinos miRebuli/gadacemuli codnis demonstrireba. Semajamebel SefasebaSi SeiZleba
Sevides nebismieri sfero an sferoTa kombinacia. mag.: monacemTa Segroveba _
dalageba, prezentacia, informaciis sinTezireba, dagrovili codnis gamoyeneba.
Sefasebis strategiebi
qvemoT moyvanili strategiebi unda
warmovidginoT rogorc erTiani paketi. erTianobaSi isini iZlevian moswavlis
Sesaxeb codnisa da unar-Cvevebis srul informacias.
dakvirveba _ dakvirveba xdeba
xSirad da regularulad. maswavlebeli akvirdeba jgufs, an calkeul moswavles.
gansazRvruli
pasuxebi _ erTjeradi,
erTganzomilebiani savarjiSoebi, testebi, romlebic
asaxavs dagrovili codnis
raodenobasa da praqtikaSi gamoyenebis SesaZleblobebs.
Sefasebis
saSualebebi
rubrikebi _ warmoadgens kriteriumTa
CamonaTvals, romlebic warmoadgens
standarts da romlis mixedviTac xdeba moswavleTa testebis, portfolioebis
da
sxva namuSavrebis Sefaseba.
TviTSefaseba _ maswavleblis Canaweri dafuZnebuli sakuTari muSaobis
dakvirvebaze. am Canawerebs sWirdeba
sistemuri Sevseba da organizeba.
Sefasebis am saSualebebiT SegviZlia
SevafasoT rogorc mTlianad procesi, aseve misi romelime etapi.
aseve procesis Sefasebisas viyenebT
ganmsazRvrel Sefasebas. komponentebs Tavisi winaswar dadgenili kriteriumebiT,
romelic dasawyisSive cnobilia moswavlisaTvis.
aseTi Sefasebis komponentebad
SegviZlia ganvixiloT:
prezentacia _ am dros Cans da fasdeba
moswavlis socialuri (lideris rolis aReba), sakomunikacio (metyveleba,
araverbaluri komunikacia), kvlevis (monacemTa interpretacia),
sakuTari Tavis marTvis (drois menejmenti, organizacia...) unarebi),
referati _ am dros Cans da fasdeba
kvlevis unar-Cvevbi (dagegmva, monacemTa Segroveb/daxarisxeba, monacemTa
interpretacia, monacemTa Cawera/dalageba)
proeqti _ am dros Cans da
fasdeba saazrovno unar-Cvevebi (codnis daufleba, aRqma, gamoyeneba, analizi)
saswavlo
procesSi Sefasebis komponentebis
rubrikebs
adgens sagnobrivi kaTedra, rac formdeba Sesabamisi oqmiT.
2013-2014 saswavlo
wlis Sefasebis komponentebis rubrikebi
1. saSinao
davaleba
Ø kvleva
Ø Txroba
Ø ese
2. saklaso
aqtivoba
Ø damoukidebeli samuSao
Ø diskusia
Ø teqstTan muSaoba
3. Semajamebeli samuSao
Ø prezentacia
Ø proeqti
Ø testireba
ganmsazRvreli
Sefasebis rubrikebis kriteriumebi
prezentacia
pasuxobs
saTaurs
|
2
|
|
Semoifargleba
konkretuli TemiT
|
1
|
|
flobs
auditorias (iyenebs mimikas, Jestikulacias, intonacias)
|
1
|
|
saubrobs gamarTuli saliteraturo eniT da iyenebs Sesabamis mecnierul
terminologias
|
2
|
|
iyenebs
gansaxvavebul wyaroebs
|
1
|
|
adarebs
movlenebs, faqtebs, sagnebs
|
1
|
|
iyenebs
TvalsaCinoebas
|
1
|
|
icavs drois
limits
|
1
|
|
diskusia
warmoadgens sakuTar (jgufis)
pozicias
|
1
|
|
mkafiod da gasagebad ayalibebs
azrs
|
1
|
|
msjekobs argumentirebulad
|
1
|
|
akeTebs daskvnas
|
1
|
|
moyavs argumentebi sakuTari azris
gasamyareblad
|
1
|
|
msjelobs Tanamimdevrulad,
Semoifargelba konkretuli TemiT
|
2
|
|
flobs auditorias
|
1
|
|
koreqtulia oponenetis
(gansaxvavebuli azris) mimarT, ismens da konstruqciulad pasuxobs gansxvavebul
azrs
|
2
|
|
eqsperimenti
akeTebs gegmas (Canaweri – sruli,
arasruli)
|
2
|
|
gamoiTvlis eqsperimentiT SesaZlo
Sedegebs (awarmoebs gamoTvlebs, gamoTqvams varaudebs)
|
2
|
|
icavs usafrTxoebis normebs,
gegemavs eqsperiments
|
2
|
|
iyenebs
Sesabamis grafikebs, simboloebs da terminologias Sedgebis gadmosacemad
|
1
|
|
msjelobs eqsperimentis Sedgebze
(aRwers, akeTebs daskvnas)
|
2
|
|
amzadebs prezentacias, referats,
proeqtrs
|
1
|
|
referati
ircevs Temas
|
1
|
|
adgens gegmas
|
1
|
|
ayalibebes ZiriTad problemas
|
1
|
|
moipovebs
da iyenebs damxmare masalas/literaturas
|
1
|
|
wers
Sesabamis formatSi (gamoyenebuli literatuira, dro, adgili, sqolio,aRniSvna)
|
1
|
|
afasebs, upirispirebs erTmaneTs
sxvadsxva wyaroSi gadmocemul Tvalsazrisebs
|
2
|
|
akeTebs daskvnas
|
1
|
|
gamoxatavs sakuTar azrs da
amyarebs argumentebiT
|
2
|
|
damoukidebeli samuSao
icavs drois limits
|
1
|
|
napovnia problemis gadaWris
marTebuli gza
|
3
|
|
icavs weris kulturas
|
2
|
|
sizustiT aRwevs dasaxul mizans
|
4
|
|
p.s. TiToeuli qula niSanvs 0 an 1, 2 3 4-s. magaliTad
bavSvma damoukidebeli samuSaos dros moZebna swori gza, daculia, weris yvela
piroba, daicva dro, magarm pasuxi arasworia, is miiRebs 6 qulas, radgan pasuxi
meoTxe kriteriumSi aris 4 quliani.
kvleva
atarebs gamokiTxvas sakvlevi
Temis irgvliv
|
2
|
|
agrovebs da axarisxebs
informacias, warmoadgens grafikulad
|
1
|
|
irCevs saTaurs (Temas) da
msjelobs sakiTxis irgvliv
|
1
|
|
gamoTqvams varauds
|
1
|
|
amyarebs argumentebiT
|
1
|
|
akeTebs Canawers
|
1
|
|
gamoyofs sakvlev problemas
|
1
|
|
msjelobs
|
1
|
|
akeTebs daskvnas
|
1
|
|
Txroba
saubrobs gamoTqmuli mosazrebis
Sesaxeb, gamoxatavs sakuTar pozicias amyarebs argumentebiT
|
3
|
|
saubrobs
gamarTuli saliteraturo eniT da iyenebs Sesabamis leqsikas
|
2
|
|
iyenebs mokle Canawers
|
1
|
|
saubrobs Tanmimdevrulad da
Semoifargleba konkretuli TemiT
|
2
|
|
drois limiti
|
2
|
|
Txzuleba
warmoadgens problemas
|
1
|
|
akritikebs an iziarebs avtoris Tvalsazriss
|
1
|
|
gamoxatavs sakuTar
damokidebulebas
|
1
|
|
moyavs argumentebi (citatebi)
sakuTari Tvalsazrisis dasamtkiceblad
|
1
|
|
azri
enobrivad (leqsikurad) mkafiodaa gadmocemuli – SerCeulia Sesaferisi stili,
sti;isturad gamarTulia
|
2
|
|
daSvebulia – sintaqsuri Secdoma
|
2
|
|
daSvebulia
morfologiuri, orTografiuli da punqtuaciuri Secdoma
|
2
|
|
0 – 6 Secdomaze qula ar akldeba, 7
– 10 Secdomaze – akldeba 1 qula, 10 Secdomaze meti – qula saerTod ar iwereba
teqstTan muSaoba
amoicnobs problemas da msjelobs
mis irgvliv
|
2
|
|
gamoxatavs sakuTar Tvalsazriss:
saubrobs teqstSi gamoTqmuli hipoTezis Sessaxeb da iyenebs varaudis
gamomxatvel konstruqciebs, icavs sakuTari argumentebiT
|
3
|
|
akeTebs Canawerebs
|
1
|
|
iyenebs sqemebs, diagramebs,
azrobriv ruqebs ideebis gasaazreblad da dasamuSaveblad
|
1
|
|
amoiwers ucxo sityvebs (qmnis
sqolioebs), ucnob informacias Semdgomi ganmartebisa da dasamuSaveblad
|
2
|
|
akavSirebs teqsts garemosTan
|
1
|
|
ese
vrclad (igulisxmeba avtoris
Sexeduleba, sakuTari Sexeduleba, daskvna) msjelobs samive miTiTebis Sesaxeb
|
3
|
|
msjelobs Tanamimdevrulad da
sakuTari mosazrebebs amyarebs argumentebiT
|
2
|
|
vlindeba
damoukidebeli azrovnebis unari, SexedulebaTa da SefasebaTa araSablonuroba
|
1
|
|
azri
enobrivad (leqsikurad) mkafiodaa gadmocemuli, SerCeulia Sefasebis stili,
stilisturad gamarTulia
|
1
|
|
daSvebulia sintaqsuri Secdoma
|
1
|
|
saSvebulia
morfologiuri, orTografiuli da punqtuaciuri Secdoma
|
2
|
|
drois limiti
|
1
|
|
saxeli,
gvari
----------------------------
TariRi -------------------
klasi X
sagani: გერმანული ენა pedagogi
--------------------------- (nimuSi)
mimarTuleba
kompetencia
|
eqsperti
(10,9)
|
adekvaturi
(9,8,7)
|
minimaluri
(8,7,6,5)
|
დამწყები
(5,4,3,2,1)
|
zepir-metyveleba
moswavlis kompetencia
-------------------------------
|
კამათის დროს
შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას სამეტყველო
ქცევის ეთიკური ნორმები.
შეუძლია თანაკლასელთა ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება.
|
კამათის დროს
ცდილობს მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას სამეტყველო
ქცევის ეთიკური ნორმები.
ცდილობს თანაკლასელთა ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება.
|
სხვათა დახმარებით კამათის დროს შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას
სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
სხვათა დახმარებით შეუძლია თანაკლასელთა ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება.
|
კამათის
დროს არ შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას
სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
არ შეუძლია
თანაკლასელთა ზეპირი მოხსენებების
გაანალიზება და შეფასება.
|
kiTxva
moswavlis kompetencia
-------------------------------
|
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური
ინფორმაცია.
შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებებისწაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
ცდილობს განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ცდილობს სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებებისწაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სხვათა დახმარებით შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური
ინფორმაცია.
სხვათა დახმარებით შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური
თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
არ შეუძლია
განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი,
კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
არ შეუძლია
სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების,
პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
wera
moswavlis kompetencia
-------------------------------
|
შეუძლია დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
შეუძლიამხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
შეუძლია
სასწავლო რეფერატის დაწერა ერთი ან რამდენიმე წყაროს მიხედვით.
შეუძლია ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით.
შეუძლია დაწეროს გამოხმაურება წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
ცდილობს დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
ცდილობსმხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
ცდილობს სასწავლო რეფერატის დაწერა ერთი ან რამდენიმე წყაროს მიხედვით.
ცდილობს ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით.
ცდილობს დაწეროს გამოხმაურება წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
სხვათა დახმარებით შეუძლია
დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
სხვათა დახმარებით შეუძლია
მხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
სხვათა დახმარებით შეუძლია
სასწავლო რეფერატის დაწერა ერთი ან რამდენიმე წყაროს მიხედვით.
სხვათა დახმარებით შეუძლია
ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით.
სხვათა დახმარებით შეუძლია
დაწეროს გამოხმაურება წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
არ შეუძლია
დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და
სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
არ შეუძლიამხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
არ შეუძლიასასწავლო რეფერატის დაწერა ერთი ან რამდენიმე წყაროს მიხედვით.
არ შეუძლიატექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით.
არ შეუძლია დაწეროს გამოხმაურება წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
organizebuloba
------------------------
|
ყოველთვის:
მოწესრიგებული
აქვს სასწავლო ნივთები;
დავალება
შესრულებული აქვს;
ჩართულია
სასწავლო აქტივობებში;
იცავს
ქცევის წესებს
|
ხშირად:
მოწესრიგებული
აქვს სასწავლო ნივთები;
დავალება
შესრულებული აქვს;
ჩართულია
სასწავლო აქტივობებში;
იცავს
ქცევის წესებს
|
იშვიათად:
მოწესრიგებული
აქვს სასწავლო ნივთები;
დავალება
შესრულებული აქვს;
ჩართულია
სასწავლო აქტივობებში;
იცავს
ქცევის წესებს
|
არასდროს:
აქვს
მოწესრიგებული სასწავლო ნივთები;
აქვს
დავალება შესრულებული;
არის
ჩართულია სასწავლო აქტივობებში;
იცავს
ქცევის წესებს
|
კ ო მ ე ნ ტ ა რ ი : ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკის
განმარტებები
მოცემული შეფასება გამომდინარეობს ეროვნული სასწავლო გეგმის
საგნობრივი პროგრამის მიერ კონკრეტულ კლასში განსაზღვრული სტანდარტებიდან. კერძოდ,
ფასდება მოსწავლის განვითარება შესასწავლი საგანის მიმართულებების შესაბამისად,
მისაღწევ შედეგებზე დაყრდნობით. განვითარების რანჟირება დაყოფილია ოთხ
კომპეტენციად: ექსპერტი, ადკვატური, მინიმალური, დამწყები.
თითოეული კომპეტენცია გულისხმობს მოსწავლის უნარების განვითარების
ხარისხს საგნობრივი სტანდარტის მისაღწევი შედეგიდან გამომდინარე. შესაბამისად,
შესაძლებელია განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებებს შორის რელევანტურობის
განსაზღვრა. კერძოდ,
10 ქულა -
ფლობს ექსპერტის კომპეტენციებს.
9 ქულა- ფლობს ექსპერტისა და რამდენიმე ადეკვატურის კომპეტენციებს.
8ქულა- ფლობს ადეკვატურის და რამდენიმე მინიმალურის კომპეტენციებს
7ქულა -ფლობს
რამდენიმე ადეკვატურისა და მინიმალურის კომპეტენციებს
6 ქულა- ფლობს მხოლოდ მინიმალურის კომპეტენციებს
5 ქულა - ფლობს რამდენიმე მინიმალურისა და დამწყების კომპეტენციებს.
4,3,2,1 ქულა - ფლობს დამწყების
კომპეტენციებს.
თითოეული კომპეტენციის დეფინიცია:
ექსპერტი -
მუშაობს დამოუკიდებლად, დავალებას ასრულებს ზედმიწევნით კარგად.
ადეკვატური -
ყოველთვის ვერ მუშაობს დამოუკიდებლად, დავალებას ასრულებს ხარვეზებით, ნაწილობრივ.
მინიმალური -
სხვათა დახმარებით დავალებას ასრულებს ხარვეზებით, ნაწილობრივ.
დამწყები -
არ შეუძლია დამოუკიდებლად მუშაობა, საჭიროებს განვითარებას.
განმავითარებელი რუბრიკა კეთდება საგნის მასწავლებლის მიერ თითოეულ
მოსწავლეზე სემესტრის ბოლოს და იძენს შემაჯამებელი განმავითარებელი შეფასების
სტატუსს. დამრიგებელი ვალდებულია მშობლისათვის სასურველი ფორმით (ნაბეჭდი ან
ელექტრონული) ორგანიზება გაუკეთოს აღნიშნული შეფასების მიწოდებას.
მიმდინარე განმავითარებელ შეფასებად სკოლა მიიჩნევს ყოველდღიურ ზეპირ
კომენტარს ან ჩანაწერის გაკეთებას სამუშაო რვეულში.
შემაჯამებელი განმავითარებელი შეფასების რუბრიკის შექმნაზე
პასუხისმგებელია შესაბამისი საგნობრივი კათედრა.მოსწავლის ინდივიდუალური
თავისებურებებისა და მახასიათებლების შესახებ.
0 коммент.