პროექტის თავფურცელი

июня 28, 2017

Tuesday, April 15, 2016





გამოგზავნილია 15.02.2017 წ.
16:54 სთ
ძვირფასო კონკურსის მონაწილე ქალბატონებო და ბატონებო,
დიდ მადლობას მოგახსენებთ გარემოს პრობლემებზე მუშაობისა და კონკურსში „გარემო და სკოლა“ მონაწილეობისათვის!
სამეცნიერო საბჭომ პროექტის პარტნიორების - ბრანდენბურგის მეცნიერების, კვლევისა და კულტურის  სამინისტროს, ბერლინის თავისუფალი უნივერსიტეტის, ბრემენის უნივერსიტეტის, ვენის აგრარული და გარემოს პედაგოგიკის ინსტიტუტის, ბრანდენბურგის კოთბუს-ზეფტენბერგის ტექნიკური უნივერსიტეტის, რუსულ-გერმანული გარემოს საინფორმაციო ბიუროს, კიევის პალადინის ბიოქიმიის უნივერსიტეტის და ბოლოს მოსკოვის ლომონოსოვის უნივერსიტეტის გადაწყვეტილებით თქვენს პროექტს უმაღლესი შეფასება მიანიჭა.
თქვენს მიერ არჩეული ეკოლოგიური პრობლემის აქტუალობამ და მნიშვნელობამ, პროექტის განხორციელების პროცესში ჩატარებულმა პრაქტიკულმა  კვლევებმა, ფართო საზოგადოებრივი ორგანიზაციების ჩართულობამ სამეცნიერო საბჭო აღაფრთოვანა და მისივე გადაწყვეტილებით თქვენი პროექტი განსაკუთრებული გარემოს მენეჯმენტის ნომინაციით ჯილდოვდება.
გვინდა მოგილოცოთ ეს დამსახურებული გამარჯვება და მოგიწოდოთ მიიღოთ მონაწილეობა ჩვენს მიერ შემოთავაზებულსხვა გარემოს დაცვის პროექტებში და კვლევის მასალები გამოიყენოთ საგაკვეთილო პროცესში.
პრიზი ფოსტის საშუალებით გადმოიგზავნება. გთხოვთ შეავსოთ ანკეტა და20 თებერვლამდეუკან გადმოგვიგზავნოთ.
დიპლომების ელექტრონულ ვერსია ელექტროფოსტით გამოიგზავნება 2017 წლის 1 მაისამდე! ამიტომაც გთხოვთ ცოტა მოითმინებას!
გვინდა სიხარულით მოგიწოდოთ 2017 წელსაც მიიღოთ მონაწილეობა ჩვენს კონკურსში.
ინფორმაციას აქტუალურ თემებსა და კონკურსების შესახებ იხილავთ ჩვენს ვებ-გვერებზე.
აკეთეთ ჩვენთან ერთად!
წარმატებას გისურვებთ გარემოს დაცვის საკითხში!


An
 Heute um 16:54
Liebe Teilnehmerinnen und Teilnehmer des Wettbewerbs,  
vielen Dank für Ihre anteilnehmende Einstellung zu den Umweltproblemen und die Teilnahme am Wettbewerb „Umwelt macht Schule“!  
Die wissenschaftliche Jury der Projektpartner-Das Ministerium für Wissenschaft, Forschung und Kultur des Landes Brandenburg, Freie Universität Berlin, Universität Bremen, Hochschule für Agrar- und Umweltpädagogik in Wien, Brandenburgische Technische Universität Cottbus−Senftenberg, das Russisch-Deutsche Büro für Umweltinformation, die Palladin-Universität für Biochemie in Kiew, sowie die Lomonossow-Universität in Moskau, hat Ihren Beitrag zum Umweltschutz sehr geschätzt. 
Die Aktualität und Bedeutung des von Ihnen ausgewählten ökologischen Problems, die praktische Ausrichtung Ihres durchgeführten Projekts, die Öffentlichkeitsarbeit haben die Jury-Mitglieder überzeugt. Das alles hat zur Entscheidung der Jury geführt, Ihre Mannschaft für besonderes Umweltengagement zu nominieren.
Wir möchten Ihr Team dazu gratulieren und mit einem besonderen Sachpreis auszeichnen, den Sie gut bei weiteren Umweltprojekten und bei der Konzipierung und Durchführung Ihres CLIL-Unterrichts nutzen können!
Der Preis wird an Sie per Post geschickt. Wir bitten Sie das Formular im Anhang auszufüllen und uns bis spätestens 20.Februar zurück zu schicken.
Die Urkunden im elektronischen Format werden bis 01.Mai 2017 per Mail verschickt. Wir bitten Sie daher um etwas Geduld!
Wir freuen uns Ihnen mitteilen zu können, dass der Wettbewerb auch 2017 fortgesetzt wird und werden uns freuen, wenn Sie wieder mitmachen!
Die aktuellsten Informationen zum Wettbewerb „Umwelt macht Schule“, sowie spannende Wettbewerbe und vieles mehr zum Thema „Umweltschutz“ finden Sie in unseren Ökocommunities in sozialen Netzwerken:

Machen Sie mit!
Wir wünschen Ihnen weitere Erfolge bei dem Umweltschutz!



Mit freundlichenGrüßen

Ihr Umweltteam






ვიდეო
ჩვენ ოთხ  გუნდად ვმუშაობთ:

·                      "ეკოლოგები"

·                      "ქიმიკოსები"

·         "ბიოლოგები"

·                    "ჟურნალისტები"

 საწყის ეტაპზე ყველანი ვერთიანდებით ნანა მასწავლებლის მიერ შექმნილ Facebook–ის დახურულ ჯგუფში ,,ეკოლოგია და სკოლა“ ერთმანეთთან და მასწავლებელთან ურთიერთობისთვის და აზრთა გაზიარებისთვისთითოეული გუნდი გამოვცემთ იდეის პუბლიკაციას (ბუკლეტებს),  შუა  ეტაპზე ვიკვლევთ და ვთანამშრომლობთ საზოგადოების სხვადასხვა წარმომადგენელთან, ვაწარმოებთ ქუჩის გამოკითხვას, ბოლოს კი ვამზადებთ პრეზენტაციებს და ვქმნით დოკუმენტურ ფილმს. პროექტის მზა პროდუქტებს ვანთავსებთ ბლოგზე.

,,ეკოლოგები"–– ჩვენ ვიკვლევთ ჰაერისა და სასმელი წყლის დაბინძურების სტატისტიკას, ტრანსპორტის მოძრაობის ინტენსიურობას და ვგეგმავთ ვიზიტებს ტრანსპორტის დეპარტამენტის წარმომადგენლებთან, ფიზიკის შეკითხვებს ვაზუსტებთ თამარ მასწავლებლის უშუალო ხელმძღვანელობით. მოვიძიებთ პრობლემის მიზეზ-შედეგობრიობას მისი დახმარებით.

,,ქიმიკოსები"–– ჩვენ ქიმიის მასწავლებელი ნუნუ ძოწენიძე გვეხმარება და გვიხსნის იმ ქიმიურ მოვლენებს, რაც აბინძურებს წყალს, ნანა მასწავლებლის საშუალებით ვგეგმავთ ვიზიტს „ექსპერტიზა+“-ის ქიმიურ ლაბორატორიაში, სადაც უშუალოდ ვიკვლევთ სასმელი წყლის დაბინძურების ხარისხს.

ბიოლოგები"–– ვიწყებთ ეკოვიჟენის მიერ ორგანიზებულ კონკურსისთვის მზადებას „დაზოგე ენერგია“, რომელიც ყოვეწლიურად ტარდება განახლებულ აღმაშენებლის გამზირზე, სადაც პლაკატებით, პრეზენტაციითა და ელექტრო-ავტომობილით წარვადგენთ ჩვენს სკოლას და მონაწილეობას ვღებულობთ ეკოვიჟენის ვიქტორინაში. ამ ღონისძიებების ჩარჩოში მოსწავლეები ამზადებენ სარეკლამო ბუკლეტებს და არიგებენ დაინტერესებულ უცხოელ ტურისტებში. ვიკვლევთ ჰაერის დაბინძურების მიზეზებს.


,,ჟურნალისტები"––ჩვენ მთლიანობაში ვიკვლევთ ჩვენი სკოლის მიმდებარე ტერიტორიას, სხვა გუნდების მიერ გამოცემული იდეის პუბლიკაციისა (ბუკლეტების)  და სოციალურ ქსელში გაკეთებული რეფლექსიების მიხედვით ვადგენთ კითხვებს ქუჩის გამოკითხვისთვის და ვემზადებით ,,ჟურნალისტების" ამპლუის მოსარგებად, ვეხმარებით სხვა ჯგუფებს განხორციელებული აქტივობების ამსახველი ფოტო და ვიდეო მასალების შეგროვებაში, ბოლოს კი მთელი საპროექტო გუნდის საქმიანობაზე ვქმნით  დოკუმენტურ ფილმს და ვაკეთებთ მის პრეზენტაციას. გამოვცებთ საინფორმაციო ბუკლეტს და ვურიგებთ საზოგადოებას.

2016/17 სასწავლო  წელი






You Might Also Like

0 коммент.